Kodlama ve algoritma oyunları sene başından beri en sevdiğimiz çalışmalardan. Peki o zaman neden öğrendiğimiz sesli harfleri pekiştirmekte bize yardım etmesin ki ? Hem canlı derslerimizde Web 2 araçları ile hem yüz yüze derslerimizde ismi A-E-I-İ harfleri ile başlayan hayvan görsellerini harflerle kodları okuyarak ve yazarak ulaştırma çalışmaları yaptık. Böylelikle hem sözcüklerin baş harflerini fark etme çalışmaları yapmış hem de öğrendiğimiz sesli harfleri pekiştirmiş olduk.
Bu blogdaki popüler yayınlar
Tuğba Durak Demirhan/ İstanbul Recaizade Ekrem İlkokulu
VELİ DEĞERLENDİRME ÖN TEST/ SON TEST analizleri sonuçları projemizin Veli Görüş ve Beklentilerindeki Başarısını Gösterdi. Buna göre; Proje öncesi ve sonrası yapılan Veli Değerlendirme Anketlerine tüm öğretmenlerin velilerinden katılım sağlandığı görülmüştür. Ön Test anketine 103 velimiz katılırken Son test anketine 87 velimizin katıldığı görülmektedir. Proje öncesi anketimizde velilerimizin %65'i erken okuryazarlık ile ilgili bilgisinin yeterli olduğunu düşündüğünü ifade etmişken; proje sonu değerlendirmelerinde velilerimizin %100'ü "Erken okuryazarlık ile ilgili bilgimin Okuryazarlığa İlk Adım Projesi sayesinde arttığını düşündüğünü belirtmiştir. Bu sonuçlara göre projemiz velilerimizin erken okuryazarlık ile ilgili bilgilerinin artmasına önemli düzeyde katkıda bulunmuştur. Proje öncesi velilerimizin %92,2'si bu proje ile çocuğunun okuma yazmayı öğreneceğini düşündüğünü belirtmişken, proje sonrası değerlendirmelerde velilerimizin %98.9'u bu projenin çocuğuna ok...
Yorumlar
Yorum Gönder